Віртуальна реальність у Піщанській гімназії Кременчуцького району

Використання віртуальної реальності відкриває для учнів багато нових можливостей в навчанні. Виокремлюють п’ять основних переваг застосування AR/VR в освіті: наочність, безпека, залучення, фокусування, віртуальні заняття. Підвищення ефективності навчання з використанням цих технологій обумовлене також тим, що заняття з використанням VR-окулярів викликають великий інтерес, результатом чого стає підсилення навчальної мотивації та активності учнів.

Повний опис проєкту

Реалізація проекту «Віртуальна реальність у Піщанській гімназії» дасть змогу наочно проводити уроки, демонструвати учням всі аспекти реального об’єкта або процесу, що в цілому дасть колосальний ефект, покращить якість і швидкість освітніх процесів і зменшує їхню вартість.
Технології віртуальної реальності дають змогу повною мірою використовувати те, що людина 80% інформації отримує з навколишнього світу з допомогою зору.
При цьому люди запам’ятовують 20% того, що вони бачать, 40% того, що вони бачать і чують, і 70% того, що вони бачать, чують і роблять.
У результаті реалізації проекту відбудеться повне залучення здобувачів освіти у навчальний процес, що підвищить їхню мотивацію й успіхи в отриманні знань.
Віртуальний та реальний світи тісно співіснують, користувачі з досвідом доповненої реальності можуть випробувати новий світ, де віртуальна інформація використовується, як додатковий корисний інструмент.У найближчому майбутньому люди будуть використовувати доповнену реальність у повсякденному житті.
Тому мета цього проєкту – навчити учнів працювати з новітніми технологіями; поглибити інтерес учнів до вивчення предметів гуманітарно-природничого циклу.

Для кого цей проєкт

Цей проєкт охопить інтереси усіх учнів школи (418учнів) та більшості учителів природничих та гуманітарних дисциплін (15 осіб).

Співфінансування проєкту (грн)

49000

Очікувані результати проєкту

1. Підвищення рівня знань та внутрішньої мотивації в учнів Піщанської гімназії.
2. VR-окуляри дадуть змогу набути досвіду, до якого учні зазвичай не мають доступу.
3. Зростання можливостей для створення інклюзивного навчального середовища з урахуванням потреб кожної дитини.
4. Заохочення педагогів та дітей до навчання у цікавий спосіб, вивчення нових технологій та програм.
5. Підвищення технологічної грамотності населення.

План заходів з реалізації проєкту

1. Підготовка педагогічного та учнівського колективів до роботи з VR-окулярами, проведення тренінгів.
2. Придбання VR-окулярів віртуальної реальності.
3. Придбання мобільних телефонів SamsungGalaxy.
4. Придбання додатків та наповнення для проведення уроків віртуальної реальності.
5. Презентація спеціалізованого обладнання на початку учбового процесу.

Лідер

Сазонова Дарія ігорівна

Статус

Брав участь

Локація проєкту

Кременчуцький район, с.Піщане

Бюджет

98 000 грн

Завантажити

Підтримали

172

Номер

74