Сучасний освітній простір в Українській класичній гімназії ЛМР
Оновлення освітнього простору, в якому учням буде комфортно навчатись, творити, опановувати нові вміння. Сучасний інтерактивний освітній простір сприятиме підвищенню ефективності навчання, завдяки новому технічному забезпеченню значно пожвавиться навчальний процес, зросте активність учнів, а оновлення меблів додасть комфорту перебуванню в закладі освіти.
Повний опис проєкту
Кабінет інформатики у гімназії обладнаний недостатньо згідно вимог сьогодення, а нові програми передбачають постійного оновлення матеріально – технічної бази закладу освіти. Це не дає можливість учням оволодіти актуальними знаннями та навичками на належному рівні, робить здобуту освіту неконкурентною. Тому виникає потреба осучаснення обладнання кабінету та створення умов для здобуття повноцінної якісної освіти з вмінням використовувати сучасні інформаційні технології. Крім того, робота з інтерактивними та мультимедійними пристроями істотно допомагає навчанню.
Меблі в кабінеті інформатики, такі як парти, стільці та шафи, потребують оновлення та впливають на естетику приміщення, комфорт учнів та недостатність робочого простору. Відсутність місця для зберігання обладнання: шаф та полиць для зберігання комп'ютерної техніки та навчальних матеріалів.
Сучасний освітній простір сьогодні – не примха, а нагальна потреба!
Для кого цей проєкт
Проєкт розрахований на навчання учнів 5-9-х класів (230 учнів) , педагогічних працівників (25 чоловік) Української класичної гімназії ЛМР та батьків учнів, які зацікавлені в якісній освіті для їх дітей.
Співфінансування проєкту (грн)
250000
Очікувані результати проєкту
Підвищення мотивації дітей до навчання; покращення, осучаснення освітнього простору.
Мультимедійна техніка дозволить здобувачам освіти отримати нові сучасні вміння та навички для швидкого засвоєння навчального матеріалу; сприятиме урізноманітненню та прискоренню роботи на уроці; надасть можливість учителю швидко та зручно провести перевірку вивченого матеріалу.
План заходів з реалізації проєкту
1. Розрахунок бюджету;
2. Реєстрація проекту;
3. Голосування;
4. Закупівля необхідних меблів та обладнання;
5. Встановлення та розміщення їх згідно норм та правил ДСТУ;
5. Комутація та налаштування техніки в єдину діючу систему;
6. Прийняття в експлуатацію об’єкт реалізації;
7. Використання обладнання на уроках інформатики.