«Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї» — мобільна зона розвитку, навчання та відпочинку

Проєкт «Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї» — це створення сучасної мобільної зони у Пирятинському ліцеї, яку можна легко трансформувати, переміщувати й використовувати для навчальних, виховних і творчих подій. Простір стане осередком креативності, співпраці, натхнення та комфорту для всіх учасників освітнього процесу.

Повний опис проєкту

Сучасна школа потребує не лише якісних знань, а й середовища, яке мотивує до спілкування, творчості та активної участі. У Пирятинському ліцеї відчувається брак універсального мобільного простору, який можна було б використовувати для різних форматів заходів — від уроків і тренінгів до засідань учнівського самоврядування, інтелектуальних ігор чи майстер-класів. Традиційні класи з фіксованими меблями не дозволяють швидко змінювати конфігурацію приміщення. Учням і педагогам часто доводиться переносити меблі вручну або шукати інші приміщення. Це забирає час і знижує ефективність проведення подій. Шкільне життя — це постійний рух, і саме тому нам потрібен простір, який рухається разом із нами.
«Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї» стане універсальною мобільною платформою, що легко «переїжджає» туди, де є потреба: у вестибюль, актову залу, рекреацію, на подвір’я, у клас чи навіть на відкрите повітря під час теплого сезону.

Для кого цей проєкт

Для всіх учасників освітнього процесу Пирятинського ліцею

Співфінансування проєкту (грн)

250000

Очікувані результати проєкту

- Створити унікальний мобільний простір, який легко адаптується під будь-які завдання: уроки, презентації, виставки, кінопокази чи арт-заходи;
- Учні відчуватимуть комфорт і залученість до шкільного життя;
- Учителі отримають можливість урізноманітнити освітній процес сучасними інтерактивними форматами;
- Шкільна громада отримає естетичний, мобільний, живий простір, який можна використовувати у будь-якому куточку ліцею;
- Пирятинський ліцей зміцнить позиції інноваційного закладу, відкритого до змін, співпраці та творчих ідей.
“Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї” — це не просто меблі чи техніка. Це нова філософія навчання й спілкування, у якій кожен — учень, учитель, батько чи мати — може стати творцем і партнером. Це місце, де можна вчитися, творити, мріяти, спілкуватися й відпочивати. Це простір, який рухається разом із ліцеєм — живе, дихає і надихає!

План заходів з реалізації проєкту

1. Підготовчий етап:
- Вибір приміщення для зберігання обладнання;
- Розроблення дизайну та плану розміщення елементів;
- Узгодження технічних характеристик та кошторису.
2. Закупівля обладнання та матеріалів:
- Мобільні столи на колесах;
- Легкі складані стільці та пуфи;
- Інтерактивна панель, акустична система з мікрофоном, подовжувачі;
- Принтер, ламінатор, різак для паперу, офісний папір;
- Банери, стійки, фліпчати.
3. Монтаж та облаштування простору:
- Збірка меблів і тестування мобільності;
- Організація зон для роботи, спілкування, презентацій і відпочинку;
- Налаштування технічного обладнання.
4. Презентація та реалізація:
- Урочисте відкриття «Адаптивного простору у Пирятинському ліцеї»;
- Проведення перших інтерактивних занять, тренінгів, виставок, творчих зустрічей;
- Популяризація ідеї через шкільні медіа та соцмережі.

Лідер

ГРОМЕНКО ВІТА ВІКТОРІВНА

Статус

На голосуванні

Локація проєкту

Полтавська область, Лубенський район, м. Пирятин, 37000

Бюджет

500 000 грн

Завантажити

Підтримали

150

Номер

70