«Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї» — мобільна зона розвитку, навчання та відпочинку
Проєкт «Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї» — це створення сучасної мобільної зони у Пирятинському ліцеї, яку можна легко трансформувати, переміщувати й використовувати для навчальних, виховних і творчих подій. Простір стане осередком креативності, співпраці, натхнення та комфорту для всіх учасників освітнього процесу.
Повний опис проєкту
Сучасна школа потребує не лише якісних знань, а й середовища, яке мотивує до спілкування, творчості та активної участі. У Пирятинському ліцеї відчувається брак універсального мобільного простору, який можна було б використовувати для різних форматів заходів — від уроків і тренінгів до засідань учнівського самоврядування, інтелектуальних ігор чи майстер-класів. Традиційні класи з фіксованими меблями не дозволяють швидко змінювати конфігурацію приміщення. Учням і педагогам часто доводиться переносити меблі вручну або шукати інші приміщення. Це забирає час і знижує ефективність проведення подій. Шкільне життя — це постійний рух, і саме тому нам потрібен простір, який рухається разом із нами.
«Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї» стане універсальною мобільною платформою, що легко «переїжджає» туди, де є потреба: у вестибюль, актову залу, рекреацію, на подвір’я, у клас чи навіть на відкрите повітря під час теплого сезону.
Для кого цей проєкт
Для всіх учасників освітнього процесу Пирятинського ліцею
Співфінансування проєкту (грн)
250000
Очікувані результати проєкту
- Створити унікальний мобільний простір, який легко адаптується під будь-які завдання: уроки, презентації, виставки, кінопокази чи арт-заходи;
- Учні відчуватимуть комфорт і залученість до шкільного життя;
- Учителі отримають можливість урізноманітнити освітній процес сучасними інтерактивними форматами;
- Шкільна громада отримає естетичний, мобільний, живий простір, який можна використовувати у будь-якому куточку ліцею;
- Пирятинський ліцей зміцнить позиції інноваційного закладу, відкритого до змін, співпраці та творчих ідей.
“Адаптивний простір у Пирятинському ліцеї” — це не просто меблі чи техніка. Це нова філософія навчання й спілкування, у якій кожен — учень, учитель, батько чи мати — може стати творцем і партнером. Це місце, де можна вчитися, творити, мріяти, спілкуватися й відпочивати. Це простір, який рухається разом із ліцеєм — живе, дихає і надихає!
План заходів з реалізації проєкту
1. Підготовчий етап:
- Вибір приміщення для зберігання обладнання;
- Розроблення дизайну та плану розміщення елементів;
- Узгодження технічних характеристик та кошторису.
2. Закупівля обладнання та матеріалів:
- Мобільні столи на колесах;
- Легкі складані стільці та пуфи;
- Інтерактивна панель, акустична система з мікрофоном, подовжувачі;
- Принтер, ламінатор, різак для паперу, офісний папір;
- Банери, стійки, фліпчати.
3. Монтаж та облаштування простору:
- Збірка меблів і тестування мобільності;
- Організація зон для роботи, спілкування, презентацій і відпочинку;
- Налаштування технічного обладнання.
4. Презентація та реалізація:
- Урочисте відкриття «Адаптивного простору у Пирятинському ліцеї»;
- Проведення перших інтерактивних занять, тренінгів, виставок, творчих зустрічей;
- Популяризація ідеї через шкільні медіа та соцмережі.
Статус
На голосуванні
Локація проєкту
Полтавська область, Лубенський район, м. Пирятин, 37000
Бюджет
500 000 грн
ЗавантажитиПідтримали
Номер
70