«Осередок юного дослідника в парковій зоні Максимівського ліцею»

екорозвиток, екокультура

Повний опис проєкту

Проєкт спрямовано на вирішення конкретних проблем:
1. Покращити здоров’я, самопочуття учнів завдяки достатньому перебуванні дітей на природі та ароматерапії. Лаванда має доведений заспокійливий ефект, бореться з безсонням і депресією, а жасмин покращує настрій, душевний стан людини. Доведено,що ароматерапія активізує розумові процеси, впливає на організм на фізичному рівні.
2. Встановлення в парковій зоні ліцею осередку юного дослідника - місце для проведення спостережень та занять серед природи, для втілення екологічних проєктів; на збагачення життєвого і чуттєвого досвіду ліцеїстів, нагромадженню конкретного природничого матеріалу, який став би основою для розвитку абстрактного мислення, усвідомлення окремих фактів, активізації розумової діяльності, розширення пізнавальних інтересів, навчання молодших школярів принципами екологічного виховання.

Проблема проєкту

Сучасні діти гіперактивні, збуджені, на уроках швидко втомлюються, бо мало часу проводять на свіжому повітрі. Учні освітнього закладу не мають обладнаного місця в парковій зоні ліцею для проведення уроків під відкритим небом; юні дослідники не мають окремого куточка для спостереження за мешканцями та птахами парку; дітям не має обладнаного місця для активного відпочинку на перервах у парковій зоні ліцею.
На території Максимівського ліцею відсутнє обладнане місце, де можна було б збиратися учням, спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі, відчувати запах ароматів квітів, доглядати за мешканцями парку та пташками; проводити екологічно-дослідницьку діяльність та уроки з різних предметів під відкритим небом. Проте на території ліцею є чудовий парк, в якому багато вільного місця, яке можна було б використати з користю і для учнів і для вчителів. Встановити та обладнати в парку еко-клас, як осередок юного дослідника.

Мета проєкту

Даний проєкт розроблений для оздоровлення учнів, завдяки ароматерапії; створення осередку юного дослідника в парковій зоні ліцею та забезпечення умов для виховання екологічної культури і розширення орнітологічних та екологічних знань ліцеїстів. Також метою проєкту є створення оптимально комфортного та здорового робочого середовища для учнів та педагогів закладу завдяки облаштуванню екологічного осередку під відкритим небом.

Співорганізатори і партнери проєкту

Недогарківська сільська рада.

Залучені сторони і цільова аудиторія проєкту?

Педагогічний та учнівський колективи Максимівського ліцею, Недогарківська сільська рада.

Очікувані результати проєкту

Встановлено осередок юного дослідника:
- екоклас та лавки для 20 учнів;
- придбано фотоапарат для дослідження;
- висаджено туї, бузок, мигдаль, жасмин, квіти для ароматерапії;
- покращено функціональність та естетика шкільного парку;
- покращено розвиток екологічних знань та екологічної культури учнів;
Заходи в осередку сприятимуть формуванню та активізації творчої та пізнавальної діяльності учнів, поглибленню умінь здобувати та критично аналізувати інформацію, знаходити правильні рішення; прививатиметься любов та бережливе ставлення до природи.

Масштабування та реклама проєкту

Розповсюдження листівок серед батьків та учнів Максимівського ліцею та інших категорій жителів Недогарківської ОТГ, розміщення інформації в соціальних мережах, на сайті Недогарківської сільської ради, на блогу Максимівського ліцею; виступи перед громадськістю.

Результати реалізації

Лідер

Каптан Тетяна Олександрівна

Статус

Реалізовано

Звіт про виконання

Підтримали

844

Номер

28

Заходи проєкту

Бюджет